Odunpazarı Kaymakamlığı, Odunpazarı İlçesi Kurumları ve İl Müdürlükleri ile görev alanı dahilinde gerekli yazışmaları yapmak. Ayrıca İlçe Sağlık Müdürlüğümüz bünyesindeki personellerin, emeklilik, yıllık izin, rapor ve başlayış-ayrılış yazışmalarını yapmak.
· İlçe Sağlık Müdürlüğümüze ait tüm iç ve dış yazışmaları yapmak, takip etmek ve kaydını tutmak,
· Birim ile ilgili dosyalama ve arşivleme işlemlerini yapmak, güvenlik önlemlerinin alınmasını sağlamak,
· İl Sağlık Müdürlüğü, Kaymakamlık ve İlçedeki diğer kamu kurumları ile sağlık kurumları arasında koordinasyonu sağlamak,
· Kurum personelleri ile ilgili gerekli atama, nakil emeklilik, özlük işlerini yürütmek personellerin kişisel dosyalarını tutmak, izinler, raporlar vb. evrakları düzenlemek, dosyalamak ve ilgili birimlere bildirmek,
· Kurum personelinin ek ödeme çalışma günlerini hazırlamak,
· Sağlık Bakanlığı ÇKYS/İKYS modülüne personel hareketlerinin işlenmesini sağlamak,
· Kurum personelinin kişisel bilgilerini derlemek ve güncellenmek,
· Personel dosyalarının arşivlenmesi işlemlerini yürütmek,
· Her ay düzenli olarak yapılması gereken aylık çalışmaları hazırlamak,
· Günlü ve süreli evraklara zamanında cevap vermek,
· Resmi evrakları elektronik ortama aktarmak ve çıkışları yapılarak ilgili birimlere havale etmek,
· Sürekli İşçilerin başlayış, ayrılış yazışmaları ile aylık maaşa esas puantaj çizelgelerinin İl Sağlık Müdürlüğümüze ulaşımını sağlamak,
· Kaymakamlık tarafından aylık veya yıllık olarak yapılan çalışmaların takibini ve sekreteryasını yapmak,
· Kurumumuzun birim performans değerlendirme kriterleri formunu düzenleyerek aylık olarak İl Sağlık Müdürlüğümüze sunmak,
· Kurum Hizmet Hedefleri Yönergesi kapsamında yapılan çalışmayı her ay ilgili birime ulaştırmak,
· Mobil Sağlık Platform Sistemleri Projesinde yer alan personellerin her ay aksaklık meydana gelmeden çalışmalarını tamamlayabilmesi için İl Sağlık Müdürlüğünden görevlendirilme olurlarının alınması ve çalışma alanlarının bilgilendirilmesini sağlamak,
· İlçe Sağlık Müdürlüğümüz bünyesinde görev yapan personellerin Fiili Hizmet Süresi Zammı puantajlarının aylık ve yıllık olarak İl Sağlık Müdürlüğümüze gönderilmesini sağlamak.
· Müdürlüğümüze bağlı 33 Aile Sağlığı Merkezinde, 141 Aile Hekimliği Birimi, 140 Aile Sağlığı Çalışanı görev yapmaktadır.
· Aile Sağlığı Merkezi personellerinin atama işlemleriyle ilgili olarak gerekli yazışmaları yapmak, Aile Hekimi ve Aile Sağlığı Çalışanlarının izin ve rapor işlemlerini yürütmek,
· Aile Sağlığı Merkezi personellerinin izin ve raporlu olduğu durumlarda diğer personelin görevlendirme yazışmalarını yapmak ve hizmet içi eğitim ile ilgili yazışmalarını yürütmek,
· Sağlık Bakanlığı ÇKYS/İKYS modülüne Aile Hekimi ve Aile Sağlığı Çalışanları personel hareketlerini bildirmek,
· Aile hekimlerinin aylık çalışmalarını toplayıp, İl Sağlık Müdürlüğümüze sunmak,
· İlçe Sağlık Müdürlüğümüz bünyesinde görev yapan personellerin Fiili Hizmet Süresi Zammı puantajlarının aylık ve yıllık olarak İl Sağlık Müdürlüğümüze gönderilmesini sağlamak.
· Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerinde Üniversite ve Meslek Lisesi öğrencilerinin uygulama dersi, yaz stajı, kariyer kapısı başvurusu stajı, gözlem stajı, saha rotasyonu ve bilimsel çalışmaların takibinin yapılarak, gerekli yazışmaların yapılması.
· İl Sağlık Müdürlüğümüzce personelimize tanımlanan eğitimler, USES sistemi üzerinden tanımlanan eğitimler ve Cumhurbaşkanlığı Eğitim Kapısı üzerinden tanımlanan eğitimlerin takip edilmesi.